понедељак, 1. фебруар 2016.

                     WELCOME 
                   MakeUp Girl
Danas zelim da blogujem o ovom essence ajlajneru u olovci.
Prvo ja sam ovaj ajlajner kupila u Lilly drogerie , i kostao je nekih 300 dinara , iskreno da vam kazem ja sam pre nekoliko nedelja bila veliki fan ESSENCE sminke ali nisam vise toliko vezana sad za tu kozmetiku, ralog je u tome sto kod nas uvek kasno stizu nove stvari od Essenca pa cak i kada stignu pola stvari koje bi se trebale naci medju novitetima nema. A kada dobiju novu robu NAPOKON onda nju drze 2 meseca bukvalno dok se sve ne rasproda ili ako se rasproda onda dodaju stvari od prosle kolekcije, nadam se da me razumete sta zelim reci. 
 E ovako ovaj ajlajner kao sto sam gore napomenula kosta negde oko (300din) imate i u Lilly-u i Dm-u , u pocetku tj kada sam ga prvi put kupila odlicno je radio tj lepo sam mogla izvuci liniju sa njim, medjutim negde posle 8 koriscenja opet se isprazni . Ali otkirla sam jedan trik verovatno neko i zna ali hajde da kazem a to jeste: Kada izvucete iglicu ajlajnera onda cete primetiti da ima jos jedna iglica e onda ovu staru iglicu vratote u olovku nazad a nova ostaje vani i ponovo mozete da ga koristite :) evo ovako posto mislim da me nista niste razumeli :):
To je bilo lepo otkrice haha ali nazalost i to mozete korititi samo 8 puta i kasnije se potrosi pa morate kupiti nov ajlajner, a da ne spominjem koliko se umazete menjajuci iglicu. Ja bih koristila tecni ajlajner ali sa njim ne znam lepo izvuci liniju.
Na prvi pogled na ovoj slici ajlajner izgleda predobro medjuti kada uvecate sliku mozete primetiti kako gornji deo ajlajnera je razmazan i nije precizan, u pitanju je isti ajlajner ali samo je ovaj na slici vodootporan :). Gore na snimku sam vam pokazala kako se menja iglica i sigurno ste primetili da imam drugu vrstu ajlajnera , da imam jer je taj bolji od ovog :) 


OPROSTITE STO GORNJI SNIMAK NIJE DOBROG KVALITETA A TO JE ZATO STO SAM SNIMALA U SOBI GDE JE OSVETLJENJE LOSE :P
                             X

Нема коментара:

Постави коментар