понедељак, 1. фебруар 2016.

                             WELCOME
                         MAKEUP GIRL
Juce nesto nisam bila aktivna ali sam videla da ima devojaka koje citaju moj blog ali nema komentara to nije ni bitno toliko, danas kako sam naslov kaze pisem WISH LIST :)

Prvo zelim da kupim ovu majcu preko sajta sheIN link tog sajta cu vam ostaviti dole kada zavrsim ovo pisanje. E ovu majcu zelim da kupim zato sto je predobra, znaci mnogo mi se svidja sto je dugacka i sto ima ovog kostura , extra bi islo na crne pocepane farmerke. Odlicna je za leto i lagana :) uglavno bih  je kupila zbog duzinee i printa ❤

Sledece:
Zelim zatim ove Nike Air Max prvo zato sto mi se svidja ova boja a drugo sto odlicno stoje. Patike su bas za leto. Ima i roze ali ne svidjaju mi se te toliko , ove su lepse ❤

Sledece:
Zatim zelim da kupim ove naocare koje nosi Zorana preko dresslinka ( ostvaicu vam link sajta dole) jako mi se svidja , boja i oblik, ja sam se bila ubila trazeci ove naocare i slucajno sam naisla na njih na ovom sajtu :). Takodje jako lepo stoje i idu skoro uz svaku kombinaciju ❤

Sledece:
Ove duboke crne farmerke , one mi trebaju jer imam dosta kratkih majcica za leto i trebaju mi jedne duboke farmerke a crne zato sto idu uz bilo koju majcu :) ❤ a njih mogu naci u C&A ili u Tajl Wejl-u

Sledece:

Zelim da se ofarbam ovaakooo *___*
Meni se znaci ova bojaa mnogo svidja i prelepo stoji devojkama koje imaju plave oci a ja ih imam i mislim da bi mi iva boja odlicno stajala, a farbu tj dve farbe su directions farbe koje mozete kupiti u Alexsandar Cosmetics-u ❤❤❤

Linkovi: Dresslink : http://www.dresslink.com/?gclid=Cj0KEQiAoby1BRDA-fPXtITt3f0BEiQAPCkqQaUt7DFJ95pRLp5iiiVBI0mgyE5VG9TgkwnN2sBq9SMaAk6f8P8HAQ

SHEIN: 
http://m.shein.com/?ref=www&rep=dir&ret=m

          
X

Нема коментара:

Постави коментар